Sunday, May 13, 2012

Connectivity Guide

Mendapatkan Maklumat Server

OpenKore datang dengan senarai server maklumat rasmi sahaja, kerana jumlah yang tinggi private server, adalah mustahil untuk mempunyai dan menjaga mereka dikemaskini, jadi private server harus mengikuti panduan ini untuk mendapatkan dan mengemaskini maklumat pelayan mereka. Sebelum meneruskan, baca senarai server tidak disokong.Server anda mungkin mempunyai anti-bot yang menyebabkan tidak disokong oleh Openkore.

OpenKore memerlukan maklumat berikut tentang pelayan Ragnarok Online sebelum ia boleh memulakan dan login:

   

Terdapat Arahan terperinci mengenai mengumpul maklumat pelayan dengan WPE atau Wireshark. Jenis paket menganalisis ini tidak apa-apa yang istimewa untuk OpenKore atau Ragnarok Online, jadi terpulang kepada anda untuk mendapatkan alat dan cara-cara untuk melakukan yang bekerja untuk anda. Ia terpulang kepada anda dan apa yang perlu dilakukan dengan mana-mana "perlindungan" kononnya dalam pelayan pelanggan anda yang mungkin dalam cara.

Mungkin ada masalah menentukan versi dan master_version jika protokol pelayan anda mempunyai beberapa jenis penyulitan. Dalam kes itu, semata-mata menentukan nilai-nilai ini tidak akan membantu, isu utama berurusan dengan penyulitan itu.
WPE (Winsock Packet Editor)

1. Memuat turun WPE

        Sebelum memuat turun, membuat pasti untuk melumpuhkan anti-virus anda kerana ia boleh menandakan WPE sebagai virus dan memadam. Turun pada risiko anda, kami tidak akan resposabilized jika komputer kita akan rosak.
        Anda akan memerlukan beberapa program untuk mengekstrak, yang biasa WinRAR dan 7zip.

Download WPE atau WireShark
credit goes to OpenKore  

CharBlockSize

charBlockSize <value>
Character block (inner structure for character list packet) size. May be 106 (default), 108, 112, 116; with renewal servers, 128, 132 and 136. Correct value for a server may be not supported by a specific serverType or not supported at all, so merely trying values mentioned here may not be enough. 
Cari Saja Yang Mana Boleh Pakai

No comments:

Post a Comment